Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Kosaras kiegészítők V.rész - Kinezió Tape tapasz

2017. június 01. 12:01 - Kummert Krisztián

A kosaras kiegészítők sorozatom előző részében a Court Vision labdavezetést és pályánlátást segítő szemüvegről írtam nektek, most lépjünk a következő "jóságra", ami nem más mint a Kinezió Tape 

Minden kosaras életében előfordul legalább egyszer, hogy valamelyik ujját a nagy játék hevében véletlenül visszahajlítják.

Aki átélt ilyet az tudja hogy nagy fájdalommal jár, ráadásul nagyon lassan gyógyuló dolog, és mert a jó Istennek semmi humorérzéke, az ember általában a friss sérülése után hetekig azért nem épül fel, mert annyira fél hogy nehogy újra előforduljon a sérülése, hogy be is vonzza szépen  újra meg újra  az edzések során...

100.jpg
Velem is ez történt nem rég és elég idegesítő a dolog, mert a jobb kisujjamat érte ez a pech, így még a kézfogásoknál is ha elfelejtek szólni előre hogy ne szorítsák meg (ami azért elég gyakran előfordul), akkor újra meg újra ugyan azt a fájdalmat kell átéljem mint amikor először kifordult az ujjam.

Itt jegyezném meg férfitársaimnak csendben azt, hogy attól hogy a másik férfinek izomból megtéped a kezét erődemonstrálásból kézfogásnál, attól még nem leszel macsóbb férfi, max egy kreténnek fog gondolni magában, pláne ha még sérült is a keze, ha meg hiába szól neked előre hogy ne tépd meg, de te ezt humorosnak érzed és mégis megteszed... ne csodálkozz ha ballal leesik cserébe egy pedagógiai állas nevelő célzattal, hogy ezt nem kéne.

Tape tapaszok közül sok fajta és márka létezik, nekem a MUELLER MTAPE-ra esett a választásom amit a
Mikrohungária Kft. javaslatára próbáltam ki. Külön kisujj sérülésre nem létezik ilyen tapasz így a tekercses verziót választottam, abból is nem a nyúlós fajtát igyekeztem kiválasztani, hanem a merevebbet, mert egy fajta textil sínt szerettem volna az ujjam köré alkotni ami nem akadályoz a játékban, de nem hagyja az ujjam kifordulni a merevségével meg hogy nem tud tágulni. Így sikerült a kész mű:

dsc_0098.JPG
Tudni kell, hogy azért egyedül, magadnak nem egyszerű feltenni bal kézzel (jobb kezesként) ezt a storyt,
nem csak a vágás miatt hanem mert egyszerűen ha más tenné fel neked úgy sokkal könnyebb lenne, de amikor kipróbáltam, akkor épp egyedül voltam itthon, és azért el lehet vele boldogulni egyedül is.

Ami tetszett benne elsőre az a színe volt, mert ez a piros szín elég figyelemfelkeltő, így talán jobban vigyáznak az emberre a pályán (vagy legalábbis megnyugszik a lelkünk mert elhiszi hogy ez így is lesz :D ).
Ami elsőre viszont nem tetszett, hogy a bőrömre nehezebben tapadt meg, de ezt orvosolni lehetett azzal, hogy a saját anyagához remekül tapad a cucc, így ez csak elsőre ijesztett meg picit.
A másik ami tetszett hogy ez valóban semmit se nyúlik vagy tágul így elég jó kis "sínt" tudtam belőle alkotni minden egyéb fémkiegészítő nélkül is. 

dsc_0099.jpg
Olyannyira bevált ez a rögzítési módszer, hogy a tape-et azóta az edzős táskámba az alap cuccaim közé tettem amiket minden edzésemre magammal viszek, mert ez igen hasznos dolog és bármikor jól jöhet, így nektek is bátran merem ajánlani. 

Ezeket a kinezió tape tapaszokat egyébként ezerféle sérülésre szokták használni és derék sérülésre volt már szerencsém kipróbálni Akkor volt az első nagy "szerelem" mert baromira működik a dolog, csak gondoltam aktuális sérülésen mutatom be nektek... ;)

Mielőtt a Tape szakemberek betámadnának hogy ezt nem is így kell rögzíteni, megelőzném a dolgot, mert én igaziból bár kerestem ennek a megfelelő rögzítésére youtubeon anyagot, de sehol se leltem, viszont ha van közöttetek olyan aki mégis talál, az kérem küldje el hozzászólásba a linket és akkor felteszem ide videóba, hogy a későbbiekben is itt lehessen.


Ha tetszett ez a cikkem dobjatok egy lájkot, de minden megosztás is bátorítólag hat rám hasonló cikkek írásában. Ha megtetszett a leírás alapján ez a Tape és ti is szeretnétek beszerezni azt pedig itt tudjátok megrendelni. Következő kosaras kiegészítő cikkemben a Big Ballról mesélek nektek! Tartsatok velem!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr8112557117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása