Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

A legjobb zenék kosarazáshoz (III.rész)

2016. december 23. 16:17 - Kummert Krisztián

Az első és második nagy sikerére való tekintettel jöjjön a harmadik rész amivel tartok majd egy kis szünetet és majd később térünk vissza a folytatáshoz, hacsak nem vágytok hamarabb rá, és jelzitek azt felém kommentekben most vagy később a facebook (!!!) oldalunkon.

Na csapjunk is a lecsóba!

A múltkor kevésbé ismert zenéket mutattam nektek, előtte meg olyan slágereket amikkel még a bulikban is találkozhattatok, így most felezzük meg az arányt. Ki ne ismerné MOP- ANTE UP cimű számát, amik felrobbantják a bulikban a táncparkettet és ezt teszik a kosárpályákon is, de még azokon is ahol amúgy aszfalt van mint a Bikáson... Az eredeti klippet szúrtam be ide, , de létezik belőle egy olyan verzió is, amely körbe járta az  internetet mikor is egy feka formát annyira túlbassza a flow a zenétől amit a kocsijában hallgat, hogy még a mellette ülő fia kezéből a kajáját is kiveri idegből...  persze vezetés közben :)
Azt a verziót itt nézhetitek meg, Itt meg az eredetit:


Jordan nélkül nincs jó kosárlabda. Vagy legyen ott valakin cipő vagy ruha vagy táska... formájában a neve illetve a logója, vagy nézz kosár előtt videókat róla motivációnak, vagy legyen ott személyesen

Igen azt hiszem az lenne a legjobb...

Ezzel nem szolgálhatok nektek srácok sorry, de ha egyszer teljesül az álmom amiért folyamatosan gürizek hogy a Bikás Parkból Európa leghíresebb streetball pályája legyen , egy igazi európai Rucker Park, na akkor lehet Jordan papa is ide tollja majd az arcát... ;) 
Addig nézegessétek, hallgassátok, és kosarazzatok erre a díszes kis társaságra a Spacejam film legjobb zenéjére: B-REAL, COOLIO, METHODD MAN, LL COOL J & BUSTA RHYMES - HIT EM HIGH  


Egy igazán sokoldalú zenével folytatom a sort, amelyet el tudod képzelni zsákversenyhez, vagy ideális lehet freestyle bemutatókhoz, de mint ahogy a listánkba is bekerült kosarazáshoz is tökéletesen alkalmas...
Elárulok egy titkot, én imádok rá biciklizni, mert valahogy ha ezt hallgatom mindig sokkal hamarabb kiérek vele a Bikásra mintha bármely más zenét hallgatnék...
Nem is csigázlak titeket tovább : MISSY ELLIOT - I'M HOT (ne is keressétek a Youtube-on máshol, nekem kellett bakelitről bedigitalizálnom majd képklippé formálnom hogy elétek tárhassam... Nem kevés munkámba került ez, de ezt hallanotok kellett mindenképpen ebben a verzióban! ;)

 

Szép kis társaság gyúlt össze hogy titeket motiváljanak jobb kosarazásra a lazulós kis zenéjükkel...
És nem kis nevekről van szó:
DE LA SOUL, JUNGLE BROTHERS , QUEEN LATIFAH, MONIE LOVE, Q TIP - BUDDY
Mondhatnám hogy nem old school zenéről van szó, de baromira arról van szó, és ez természetesen azért van, mert "régen minden jobb vót"!  (Ahogy Lebron Jani szokta oltogatni az idősebb generációt ha a mőúlt nagy dolgait éltetik épp kint a Bikáson :) )



Amióta bedobtam életem első kosarát, erősen éreztem a kosárlabda függőségem, kisebb vagy nagyobb elvonási tüneteit. Amióta pedig (kb 27 éve) NBA-t is elkezdtem nézni és a Chicago Bullsnak szurkolni, kb ezzel egy időben lett sok más kosarassal együtt Jordan az egyik példaképem. Volt idő amikor éretlenebb tini koromban annyira majmoltam Jordant, hogy tükörben modelleztem le a mozgásait ,hogy elsajátíthassam...
(azért ez Kobe Bryant-nek valahogy jobban sikerült mint nekem, bár igaz hogy az adottságai is jobbak voltak hozzá ;), és akkor még nem is beszéltem a mániákus Jordan cipő gyűjtögetésemről ami a mai napig tart, mert tulajdonképpen ez nálam egy gyermekkori hiány kompenzálása, mivel a szüleim nem tehették meg sajnos hogy egy havi fizetésüket erre dobják ki pláne hogy 3-an voltunk testvérek... 

Minden tiszteletem az övék mert így is több szeretet, törődést és kényeztetést kaptunk sokszor mint amennyit megengedhettek volna anyagilag... 

Vissza térve a témára, ha már Jordan cipők, jöjjön egy olyan zene amit a klippje miatt addig néztem hogy - bár elsőre nem voltam oda érte zeneileg-, azért addig sikerült nézegettem, mire észre se vettem és már kint a Bikáson is jól esett rá edzenem. (Leszámítva a szám közepén a pofázást... az még most is irritál. Nellynek a monológja után kedvem lenne odavágni az arcába hogy: DE NAGY JAMPI VAGY!)

Jöjjön hát NELLY, JERMAINE DUPRI, és a csodálatos CIARA:



A mai cikk végére egy igazi kosaras sláger tartogattam számotokra, ami nem más mint
ERIC B. & RAKIM - DON'T SWEAT THE TECHNIQUE



Mint ahogy azt a cikksorozatom első részében is írtam ezeket a zenéket a Youtube csatornánkon
lejátszási listába is tettem így ha bármikor edzés közben akarnátok ezeket hallgatni, akkor csak oda kattintotok, elindítjátok és a jó zenék problémája már le is van tudva...
Ennyi voltam mára, hamarosan újra jön folytatás, de csak ha ti is akarjátok! Egyébként csak tavasszal... ;)


Mindenkinek kellemes ünnepeket és boldog karácsonyt addig is...

00b_3.jpg

a Bikás Park közössége nevében is:

00b_2.jpg

(A képen a közösségünknek csak egy része látható az egyik nyári hajnali 6-os Morning Jamboree -ról... a többieket képzeljétek hozzá és tőlük elnézést kérek hogy lemaradtak róla!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr9312069627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása