Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

A legjobb zenék kosarazáshoz (II.rész)

2016. december 21. 11:54 - Kummert Krisztián

  Az előző cikkemben szándékosan az igazi klasszikusokkal kezdtem, és a Facebook oldalunkon ahol megosztottam a cikket kértelek is titeket hogy nyugodtan kommenteljétek oda a ti kedvenc kosaras zenéiteket is.
Ekkor jött a nagy meglepődés, mert álmomban se gondoltam volna hogy így fel fogtok lelkesülni és hogy ennyi zenét fogtok oda kommentelni, pláne nem azok közül amiket a következő cikkeimben akartam megosztani veletek, így tulajdonképpen egy remek csapdát állítottam magamnak... :)
Azért nem kell kétségbe esni mert rengeteg kosaras zene van még a fejemben.
De felbátorodva a múltkori cikk hatalmas sikeréből, most inkább kevésbé ismert gyöngyszemeket mutatok nektek.

00b.jpg

Itt jegyezném meg hogy ennek a cikk sorozatnak a készülése közben készítek a Bikás Park Youtube oldalára egy lejátszási listát, így ha kedvetek szottyan és ráuntok a saját zenéitekre, akkor csak rákattintotok és mehet is az én válogatásom.

Az első delikvens ERIC SERMON - STAY REAL száma lesz... 
Ennek a zenének a története is a 90-es évekre tekint vissza, annak idején az egyik NBA ACTION-ben volt egy klipp összevágva Kenny Anderson legjobb mozdulataiból erre a zenére: 



Sokszor szoktam a következő zenével nyitni az edzésemet a fülesben vagy hangfalon a Bikás Parkban, mert ez tényleg fel tud pörgetni és a basszusa is agybaszó fülesben... Ez nem más mint VOLUME 10 - PISTOL GRIP.
Ezt a zenét a "Def Jem Fighting for New York" xbox 360 játékból is ismerhetitek, én ott hallottam először ;)

A következő zenének méltatlan hogy nem készült klippje... így kénytelenek vagyunk ahelyett hogy bámulnánk a képernyőt otthon a szobában is crossovereket gyakorolni erre a zenére, mert egyszerűen adja magát a szituáció.
A cikk írása közben is szünetet kellett tartanom, mert képtelen voltam erre nem cselezgetni itthon :)
Nem húzom az agyatok tovább jöjjön is: NAUGHTY BY NATURE - READY FOR DEM


Huhhh! Ez olyan forró volt hogy megégette a fületek... Amíg kerestek a hűtőbe rá jeget mutatom is a kövi zenét, amit még szerencse hogy nem hallottam olyan buliba ahol nem én kevertem, mert valószínűleg lebontottam volna téglánként az épületet... :)
SNOOP DOGG ÉS LIL MALIK - PUMP PUMP című számával először az "ABOVE THE RIM" cimű filmben találkoztam természetesen egy kosár jelenet alatt (hol máshol), és akkoriban Shazam nélkül, évekig vadásztam hogy mi is lehet ez, de hála Istennek meg lett, bár sajnos ennek sincs klippje... :(


aA múltkor szó érte a ház elejét hogy csak a fekete zenei kultúrából ajánlgatok zenéket a kosarazáshoz, de hát Istenem, hisz a kettő nem szétválasztható dolog, de hogy a rock rajongóinak is kedvezzek, engem pl az 
AC/DC - BACK IN BLACK zenéje nagyon fel tud spanolni ha arra kosarazok... Valahogy kurva keménynek érzem magam tőle :)



Mára ennyi volt a zene ajánló, de tartsatok velem pénteken is, mert akkor jön a 3. rész újabb 5 zenével. ;)

00b_1.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr7712064951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása