Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Top 5 Jordan cipő kosarazáshoz

2017. március 14. 10:21 - Kummert Krisztián

Mielőtt még nekem esnétek tudnotok kell hogy természetesen az összes ilyen lista teljesen szubjektív én csak a saját tapasztalataim és élményeim alapján állítottam fel ezt a top listát...

Tudni kell hogy dizájn és kényelem szempontjából nem hogy ez az első 5 helyezett de még az első 10 is top kategóriába tartozna így külön erről nincs értelme összehasonlítást írnom. Mindre igaz hogy utcára is tökéletes választás, de vitrinben is jól mutatnak mert egytől egyig mind egy műremek, már-már annyira hogy az ember rendesen várja hogy Indiana Jones mikor ront be érte hogy elvigye valamelyik múzeum számára mert valójában ott lenne a helyük ;)

A listám aszerint állítottam össze melyikben volt a legjobb kosarazni!

Nem is húzom tovább az időt jöjjön az ötödik helyezett:

0000_3.jpg

Igen! Ez nem más mint a XIV-es. A szőrös lábamtől most tekintsünk el... 
Azért lett a listámon ez "csak" az 5.,mert relatív hamar kezd szétmenni, csak másfél szezon óta használom kint a Bikáson az aszfalton és kezd a talpa már tükör sima lenni és helyenként a karbon is már ki-ki látszik rajta.

A negyedik helyezettem nem más mint egy igazi klasszikus:

13_1.jpg
Igen-igen... ez a XIII-as He Got Game... Hiába adták ki 98-ban még mindig futurisztikus és formabontó a kinézete, garantálhatom hogy az utcán is megbámulnak benne, de a kosárpályákon is megragadnak a tekintetek rajta. Teljes mértékben unisex, ezért is vettem egyet a páromnak is, mert rögtön beleszeretett ő is, és ugye amit kér a Baba... azt megkapja a Baba...

13_2.jpg

Lépjünk a harmadik helyezetthez amelyet már a Space Jam Monstars klippjéből is ismerhetünk...

03_2.jpg
A cipő amelyre amikor kijött először 97-ben egy hónapon át úgy néztem hogy ennél kevés ocsmányabb cipő van, majd amikor a kosárpályán megláttam egy srácon játék közben akkor rajongásba fordult át, amikor meg végre a saját lábamon viselhettem, akkor mind1 volt hogy farmerrel viseltem vagy kosarazáshoz, egyszerűen csak királynak éreztem magam benne... ez nem más mint a XII-es Jordan. EPIC! Nem is kérdés.
Hogy miért csak a 3.? Mert baromi nehéz dönteni, meg mert az egyetlen nagy hibája hogy írtó nehéz beszerezni...

Lépjünk is tovább a második helyezetthez amely... szintén egy epikus Jordan lesz és előre tudom hogy meg fogtok kövezni mert ezt szokták a hasonló listákon vagy szavazásokon az első helyekre sorolni. Hogy melyik ez?

13_3.jpg
Jordan XI... A cipő ami önmagáért beszél. Azt mondja VEGYÉL MEG! A cipő amely 96-ban amikor letipegtem benne a Ferencziek terén a metróba sokkolta és megosztotta az utcai embereket... Ez volt az első sport cipő ugyanis amely lakkos volt. Vagy imádták és elismerő pacsikat osztogattak érte vadidegenek, vagy azt hitték hogy buzi vagyok és úgy néztek rám mint egy telefosott búvárruhára :) Közömbös viszont senkinek se volt.
El is érkeztünk listám első helyéhez... Na ez a kemény nem a Rambo 3...

13_4.jpg
Jordan IX... Erre is igaz volt az ami a XII-esre hogy a szememnek szoknia kellett, de lábon első látásra szerelem volt. Ha nem volt még ilyenetek, akkor ez a látvány fogad titeket amikor a lábatokon viselitek:

00_3.jpg
Egy kibaszott amerikai álom nem? És akkor még nem is meséltem mennyire jó benne kosarazni...
Úgy meglehet húzni mint egy sícipőt, ebbe a Jordanben még sose ment ki a bokám!
Volt hogy ebbe mentem edzeni, de másik Jordanben edzettem és pechemre kiment benne a bokám mert félszárú Jason Kidd cipő volt (az eset óta csak Jordanben kosarazok egyébként tanulva a hibából), és gyorsan átvettem ezt és úgy meghúztam hogy lezsibbadjon a lábam mert akkor a bokám nem tud vérrel telítődve feldagadni és kis felpolcolást követően gyors felépülést hoz a módszer... zseniálisan működött is, 2-3 nap múlva már játszottam is. Nyilván bokatörésre azért ez se jó ;)

Oldalt vannak rajta a kitámasztásokhoz ideális kis bütykök így nem kell a megcsúszástól vagy a boka kifordulásától tartani... Állíthatom hogy ez maga a KOSÁRCIPŐ csupa nagybetűvel... az alfa... az omega... a non plusz ultra... Jézus ha újra eljönne 2000 év után akkor tuti ebbe akarna tömögetni a Bikáson.

Ennyi volt mára a Jordan cipő lista, írjátok meg kommentekben nektek melyik a kedvenc Jordanetek vagy egyéb kosárcipőtök, ha van kedvetek küldjetek róla képeket is, hisz egy magamfajta Jordan fetisiztának ez maga az ejakuláció... Szép napot és jó edzést nektek mára is! Ugye ma sem élhettek kosárlabda nélkül? ;) 

A Bikás ma is csak rátok vár ne feledjétek!

72.jpg


 





Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr3812336575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása