Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Közösségi háló szervíz

2017. április 12. 09:24 - Kummert Krisztián

04_2.jpg

Igen igen... a cím hatásvadász... különben a büdös életben nem kattintanátok rá, pedig ez is egy szívet melengető történet lesz! 

Nem is tudom hány éve szinte csak én vagyok az (tisztelet persze az 1-2 kivételnek) aki pótolja a Bikás Parkban a leszaggatott hálókat vagy felköti ha elengednek a kábelkötegelők amikkel fel szoktam őket rögzíteni a gyűrűkre.

02_1.jpg


Ezt olyannyira megszokta a kosárközösségünk hogy egy picit bántó módon ha leszakad egy háló akkor rögtön nálam kezdenek el reklamálni ahelyett hogy eszükbe jutna hogy ne a szegény hülye menjen már el megint a saját cashéből hálót venni hanem esetleg ma ő lesz a "hős" aki elmegy érte és meglepi vele a többieket.

Az ilyenekért amúgy sose szoktam felkapni a vizet, mert az emberek sajnos a jó dolgokat könnyen megszokják és onnantól ha épp nem kapják meg mert épp elveszítettem az állásom és nincs miből pótoljam a hálókat amiket amúgy az önkormányzatnak kellene csendben jegyzem meg... nos akkor rögtön képesek nekem támadni mintha én ezért a tevékenységemért bárhol bármekkora fizetést felvennék és így elvárható lenne hogy ugorjak és megcsináljam, de izibe!

03_3.jpg

És a storym itt vesz fordulatot...

A hétvégén többen is "jeleztétek" hogy leszakadtak a hálók amiket magam is láttam hiszen napi szinten járok ki én is, és már a facebookon is az egyik videó alatt jött egy baszogató komment, helyre kellett tennem a dolgokat hogy ezt más is pótolhatja nem csak én és megemlítettem hogy épp most veszítettem el az állásom... Mire jött is egy üzenet a Bikás oldal privát levelezésébe Völgyi Miklóstól (aki ha jól tudom eddig összesen 1x járt kint idén a pályán)
hogy ő kifizetné a 4 háló árát csak adjak neki egy bank számlaszámot ahová utalhatna.

 

01_5.jpg


Remek! Akkor ha megjön a pénz gondoltam, bringára pattanok és elugrom a boltba Csepelre és elhozom a hálókat, és majdd kerítek valakit aki ki tud hozni egy létrát és fel is dobjuk őket. Na ez a valaki Fáth Ákos lett akivel tegnap este végre ki is jutottunk a pályára és azon vettük magunkat észre hogy az egyik gyűrűre már került is háló, igaz nem az általunk megszokott versenyháló minőség, de ez is már egy jó jel hogy valaki próbált tenni a többiek boldogságáért és örömmel vettük. (Mint utóbb kiderült ezért Kolarics Danit illeti köszönet)
Szumma szummárum az összes háló most már a régi pompájában díszeleg és örülünk ha ezzel újra mozgásra tudunk titeket motiválni és reméljük hogy legközelebb talán nektek is eszetekbe jut magatoktól is hogy beszálljatok a költségeinkbe. (Most pl a telegraffitizett fehér falunkat festeném - festenénk le... már ha velem tart benne valaki...

Ha bárki hasonló késztetést érez erre akkor erre a számlaszámra tud utalni akkora összeget amekkorát a Bikás Park közösségére tud vagy szeretne szánni:

dobokesztyu01_1.jpg

(Annyi a kérésem, hogyha utaltok kérlek csörgessetek meg telefonon utána mert nem kapok róla értesítést és nem fogom tudni kihez kötni az utalásotok!)

Ennek a cikknek viszont a fő célja nem a ti baszogatásotok volt (bármennyire is úgy tűnhetett), hanem hogy felhívja a figyelmét mindenkinek arra hogy valami ismét elindult a kis közösségünkben mert végre többen is tettek mindenki örömére, és ennek tudatában nekem már jól indult a mai napom is... Hát nektek?

17103638_1665630000398135_5434965571802674146_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr4312418731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása