Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Ilyen volt az első I Love This Game - NBA Kvízünk...

2018. február 12. 23:08 - Bikás Park

Nagy várakozással néztünk elébe a szombaton megrendezett NBA Kvízünknek...
Ötletünk se volt hány emberre számítsunk, egyedül azt tudtuk hogy 200-nál többen nem fognak beférni.
Igaziból annyira szélsőségekben gondolkodtunk, hogy arra is számítottunk hogy senki se jön, bár azért bíztunk magunkban... :)

0000000000c_8.jpg

Végül kb. 30-an voltunk, de nem szomorkodtunk, hisz ez az első ilyen rendezvényünk volt, na meg értek minket meglepetések bőven és tényleg király hangulat volt végig. Pont annyian voltunk hogy hála Istennek nem volt szükség "statisztákra"... ;)

Mondjuk az nem is a mi stílusunk! Hiteltelen lett volna, nálunk pedig fontos a hitelesség!

0000000000b_5.jpg
Az első meglepetés számomra az volt hogy alig találkoztam ismerős arccal leszámítva persze Zsivera Gábort 

0000000000b_6.jpg

vagy Báder Marcit aki a sztárvendégünk volt... nem is beszélve Varga Mátéról,

0000000000c_9.jpg
de azért Nagy "Zsiráf" Viktor barátunkat is meg kell hogy említsem a Bikás Parkból...

00000_2.jpg

A második meglepetés  az volt ,hogy bár adódott technikai gikszer a kérdések kivetítése kapcsán, de baromi gyorsan sikerült megoldani és nem vetett árnyékot ez se a hangulatra. 

0000000000c_11.jpg

A harmadik  az volt, hogy én még sosem voltam ilyen "kocsma kvízen" nem hogy szervezőként de játékosként se, így picit ismeretlen terület volt ez számomra és nem tudtam mire számíthatok majd.
Volt a fejemben persze elképzelés, de én arra tippeltem hogy ez kicsit ilyen suli feeling lesz, csak ezt élvezni fogjuk...
De azt gondoltam hogy azért ez feszes lesz, már a nyeremény miatt is, hisz jól tudjuk hogy az emberek 10ft-ért is kinyírják egymást nem hogy egy NEW ERA sapiért vagy 4 kancsó fröccsért... Na ebben tévedtem.

0000000000c_10.jpg

Olyan jó kis társaság gyűlt össze hogy rendesen tanakodtak egymás között, érvelgettek, tudásokat osztottak meg, nevetgéltek egymás tévedésein, szóval olyan volt az egész mintha mindenki ezer éve ismerte volna egymást és ezt szívet melengető volt látni.

Az meg rátette az i-re a pontot hogy kiderült hogy a győztes csapatban volt egy eddig (!) számomra ismeretlen magyar kosaras blogger Vékony Dávid, aki mint kiderült az NBA TÖRTÉNELEM című blogot írja, és ahogy később beleolvastam a blogjába érthető volt hogy miért is ők nyertek... baromi tájékozott a srác az NBA nagy korszakaiból, így nagyon ajánlom nektek hogy figyeljétek a blogját. (a képen balról a második)

0000000000b_7.jpg
A blogja facebook oldalát itt találhatjátok, érdemes belájkolni higgyétek el! ;)
Meg is ígértem neki hogy a szórakoztató sztorijait a Bikás Park blog facebook oldalán is meg fogjuk osztani,
mert az értéket ki kell emelni, és támogatni kell! Mi ebben hiszünk.

Aztán jött számomra az este egyik kellemetlen meglepetése, mikor a Kurucz Miki Bikás baller haverunk a kvíz vége után egy perccel felhív telón hogy ott vagyunk-e még... és mikor elmondtam hogy kedves hogy jönnél de már vége... előbb kellett volna kapcsolni... majd letettem és tenném el a telefonom a zsebembe ami kicsúszott a kezemből és természetesen pókhálósra törött.

dsc_0023.jpg

Akkor úgy voltam vele hogy mindenből tanulnia kell az embernek... ebből az esetből én azt tanultam, hogy rendezvény napon a rendezvény kezdete után legközelebb csak másnap veszek fel telefont.
Aki nem képes odaérni... az így járt! 

De a story vége azért mégis happy end lett ugyanis bevittem a telóm a Móricz Zsigmond térnél lévő
Dr.Mobile szervízbe, és a srácok már ismerték a Bikás Park blogot és felajánlották hogy mivel nemes célt képviselek, ők azzal támogatnák ezt, hogy ingyen megcsinálják a kijelzőjét a telómnak...

Tehát mik ennek az esetnek a végső tanulságai?

XI.ker... Itt minden egy kicsit JOBB! <3


És megint kijelenthetjük hogy bizonyítást nyert, hogy:

#kedvesneklenniigenismenő
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr4813660870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása