Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Motiváló filmek 1.rész - Eddie a sas

2018. február 06. 14:41 - Bikás Park

Kedvet kaptam a múltkori mozizástól, és gondoltam egy cikk sorozat keretében felkutatom nektek azokat a filmeket, amik - bár most kimondottan nem a kosárlabda sportágból lesznek -, de felépítik az ember lelkét a kosarazáshoz is.

Jöjjön rögtön egy igazi gyöngyszem ami után azt fogjátok érezni, hogyha Eddienek sikerült a gyermekkori álmát teljesítenije esélytelenül úgy hogy még a saját apja se hitt benne, hogy téli olimpián indulhasson, akkor erre bárki képes lehet aki hasonló önfeláldozással vagy akaraterővel rendelkezik, na meg óriási szerencsével ha őszinték is akarunk lenni.

Minden sportolónak ajánlom ezt a filmet, vagy minden éppen hite vesztett embernek!

0000000000b_4.jpg

/ Kép: Filmtrailer.hu /


  A film amit ilyen szépen felvezettem az nem más mint az Eddie a Sas mely megtörtént eseményen alapul, és
Eddie Edwards brit síugró történetét mutatja be aki egyedüli síugróként jutott ki a Calgary téli olimpiára.
Maximálisan tudtam azonosulni ezzel a filmmel. Hogy miért?

1. Mert Eddie is későn kezdte el a saját sportját akár csak én.

2. Mert Eddiet is körbe röhögték mielőtt bármire is vitte volna, és ő is leszarta ezt.

3. Az ő apja se hitt benne, ahogy az enyém elismerését se sikerült soha kivívnom.

4. Érző ember, aki vágyta a sikert, és tett is érte és meg tudta élni a nagy pillanatát.

5. Mert ellentmondani még  az edzőjének is  az álma megvalósításában, és az idő őt igazolta.

+1... Már csak egy dolog választ el hogy Eddie lehessek... Ő már kijutott a Télo Olimpiára ami a gyerekkori álma volt, én még nem jutottam ki a Rucker Parkba, pedig már én is 3x próbálkoztam, de mindig valami családi dolog közbe jött épp a célnál... De ő se adta fel. és engem se abból a fából faragtak mint akik feladják. ;)

Mit fényezzük Eddiet...?!
Eddie valóságos legenda lett Nagy-Britanniában, hiszen bár esélytelenként indult az olimpián, mégis kétszer is sikerült a Brit rekordot megdöntenie.

Nézzétek csak mennyire eltalált volt a szereplőválasztás?

0000000000b_3.jpg

Nem is csigázlak titeket tovább! Inkább nézzétek meg a róla szóló filmet, melyben Hugh Jackman játsza az edzőjét! Szerencsétekre (egyenlőre) még fent van a film az indavideón, így még keresgélnetek se kell a neten:



Ha ne adj isten közbe törölték volna mikor erre a cikkemre bukkantok, kérlek dobjatok róla egy mailt a bikaspark@gmail.com-ra. ;)

Ha tetszett a cikkem, vagy pláne a film, ne sajnáljátok a lájkokat és a megosztásokat hogy másokhoz is eljuthasson és mások lelkét is erősíthesse, vagy bátoríthassa ha épp elgyengültek.
Természetesen ahogy mindig, így most is jól esik minden gondolatotok amit megosztanátok velem a film kapcsán, így ezeket is várom tőletek. Akár azt is ha nektek is épp ez a film adta vissza a hitetek magatokban, mint ahogy nekem épp ez adta vissza nekem most amikor láttam. Azt hiszitek mások vagyunk... Pedig nem!
Emberek vagyunk... És a jó emberek sokat szenvednek mielőtt eléri őket a dicsőség! ;)

Ez a mai motivációm számotokra!
Tényleg? Edzettetek ma már?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr4913639542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása