Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Kosaras kiegészítők VII. - Steph Curry szilikon dobó pánt (edzésekhez)

2017. augusztus 23. 16:36 - Kummert Krisztián

Emlékeztek még arra a cikkemre ahol a dobó kesztyűről és annak áldásos hatásairól meséltem nektek?

Nos! Ez is egy hasonló cucc lesz, sőt ebben a témában lesz még pár hasonló cucc amit be fogok nektek mutatni mert úgy döntöttem végig tesztelem nektek az összeset ami fellelhető a világon és utána kedvetekre válogathattok majd, mert nálam mind-mind beszerezhető is lesz hogy keresgélni se kelljen mert én már csak ennyire jó fej vagyok veletek!

Az is motivál persze ,hogy #kedvesneklenniigenismenő meg az is hogy a leszakadt hálókat nagy részt még mindig csak én pótolgatom meg a legraffitizett falat is én festegetem le folyton, és se a háló se a festék nincs ingyen és kurvára nem akar beleadni senki pénzt (nem hogy az önkormányzat), így gondoltam, ezen bevételek fogják a Bikás szépítését és a ti fejlődéseteket szolgálni.

Hogy mi is ez a cucc amit ennyire felvezettem? Nos ez nem más mint egy Steph Curry nevét viselő dobó pánt.

a06.jpg

Ez egy olyan szilikonból készült kis pánt, amely azt hivatott szolgálni, hogy az ujjaink a dobásaink pillanatában helyes szögben álljanak, így egyenesebbek és pontosabbak lesznek a dobásaink.

a02.jpg

Másrészről eltartja a labdát a tenyerünk párnázott részeiről és így nem tud benne a labda megülni és nem fogunk egy hibás dobás technikát megszokni és nem fog nálunk berögzülni.

a04.jpg

De ennek segítségével a már rossz technikánk is könnyebben kijavítható sok gyakorlással persze...
Két típusa létezik ennek a dobó pántnak, az egyik amelyiket edzéseinkhez javasolják, ezt mutattam most be nektek, és a legközelebbi cikkünkben azzal fogok foglalkozni milyen az amit a meccseinkhez ajánlanak, és hogy a kettő között mi is a különbség, így legközelebb is érdemes lesz velem tartonotok.

A facebook shopunk-ból, vagy a 70-432-4023 -as telefonszámunkon keresztül már meg is tudjátok rendelni, ha felkeltette az érdeklődéseteket.

Nézzük is inkább, hogy mutatja be ennek a használatát maga a mester. ;)



Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr6812774724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása