Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Hogyan készült a Bikás Parkos pulcsi...

2016. szeptember 26. 13:35 - Kummert Krisztián

  Sokan kérdezgettétek a kosárpályán hogy mennyibe került ,meg hogy lehetne nektek is saját Bikás Parkos pulcsitok...

000_5.jpg

Na most jól beavatlak titeket hogy az enyém hol és miként készült.

Létezik egy weboldal ahol lehet nem csak pulcsit de pólókat vagy törölközőket meg még sok minden mást is
saját dizájnnal kreálni, és ez az oldal nem más mint a http://kreativator.hu .

Az oldal adja magát igaziból,nagyon felhasználóbarát webes felületen dolgozik.
Először is ki kell választani hogy pólót vagy pulóvert vagy stb. szeretnétek megkreálni, meg persze hogy milyen legyen az alapszíne. Dícséretes hogy nem csak pár színből lehet választani hanem egész komoly a kínálatuk.

000_4.jpg
Alul szépen jelzi is hogy milyen árnál tartunk, nyilván minél jobban túlkombináljuk a pulóverünk dizájnját annál jobban el lehet szállni az árakkal is, szóval ezt a számot mindig érdemes figyelemmel kísérni.

000_6.jpg
Ami itt nagyon tetszett nekem, hogy eltért a többi hasonló egyedi felsőt tervező oldaltól, hogy nem csak a ruhánk elejére tervezhettünk hanem akár a hátuljára vagy a vállára is. A Bikás Parkos pulcsinál soknak éreztem volna még logókat tenni vagy feliratokat a vállra is, de azért úgy gondoltam hogy ha csak az elejére raknám a Bikás Park logónkat az még nem lenne annyira ütős, így hátulra a biztonság kedvéért, - hogy messziről is felismerhető legyen -, egy feliratot is szükségesnek tartottam a logónk fölé. A feliratokhoz én a Russo One betűtípust használtam. 

Ami nekem egy picit nehézkes volt az az hogy a kész művet, nem tudtam az elején sehogy se kosárba, de aztán rájöttem hogy az a titok hogy ki kell választani a méretet és a darabszámot, és ha ez meg van akkor ő automatikusan a kosárba is helyezi az egészet.

Miután leadtam a rendelést, meglepően gyorsan, 2 nap alatt megérkezett a pulcsi.Minden olyan lett rajta, ahogy elképzeltem. Az alap pulóver is igazán jó minőségűnek bizonyult, a rajta lévő lógóról és a feliratokról nem is beszélve. Nem merev és szinte belesimul az anyagban, ezért úgy gondolom, hogy jól fogj bírni a mosást is és sokáig szép marad.

Na már tudjátok a titkot! Harcra fel és kreatívkodjatok ti is! ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr7611744167

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása