Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Top 5 legszebb Lebron cipő

2017. október 05. 15:49 - Kummert Krisztián

Talán még emlékeztek régebben volt egy nagy sikerű cikkem amiben a top 5 Jordan cipőről írtam nektek kosarazáshoz... Ha lemaradtatok volna akkor itt el tudjátok olvasni.
Ebben anno azt taglalgattam hogy a saját tapasztalataim alapján melyik volt számomra az a top 5 Jordan cipő amelyikben a legjobb volt kosarazni...

Aki ismer az tudja hogy nem vagyok egy különösebb Lebron fan... 
De a cipői közül már több olyan is volt amit ha Lebron fan lennék hordtam volna, és innen jött az ötlet hogy mutatok nektek egy teljesen szubjektív kis listát szépségük alapján.
Lehet hogy a Lebron fanok között lesznek akik megköveznek majd hogy melyik mért lett 2. vagy 3. stb... ezért is írtam oda hogy ez a én személyes véleményem.

De nem is húzom tovább a szót lássuk a listát:

Az 5. helyezett nálam a Lebron 12: 

l12.jpg
Imádom ezt a fekete arany színkombinációt! Sportosan-elegáns elegánsan-sportos...
Tuti hogy vonzza a tekinteteket a pályán és mivel a férfi társadalom többsége fekete cipő párti, így arannyal meghülyítve azért tekintélyt parancsoló egy darab lett, amely segít azért a férfi társadalom és köztünk meghúzni a választó vonalat... ;)

A 4. helyezett  a Lebron 11:

l11_1.jpgJövőbe látó formavilág... Vad vörös és fekete színek... Mi kell még?!
Ez a csillogó vörös anyagválasztás egyszerűen zseniális!
A oldalsó beömlőkért is oda vagyok... Kész megfőzött ez a cipő. Jár a like!

 3. helyezettem a Lebron 8:

lj8.jpg
Elfogult vagyok a világos cipők iránt... Nem! Máshogy fogalmazok! Rajongok értük! Még egy magam fajta törpe is királynak érezheti magát bennük... És ez is egy ilyen kingmaker cipő! Kevés sallang! Már-már minimalista perfekcionizmus. Azt hiszed keveset kaptál a pénzedért, de ha belebújsz rájössz hogy tiéd lett az egész világ!
Farmerrel az utcán is de egy shorttal a kosárpályán is... KING mód! Mit szépítsük?

2. nálam a Lebron 10:
lj10.jpeg
Emlékeztek a Pain & Gain című film klasszikus beszólására, hogy:
"Ne hordj sárgát, mert a srácok még iskola busznak néznek és fel akarnak rád szállni!"?!
Na ez erre a cipőre nem érvényes! Ez a cipő annyira zsír hogy már-már magamat győzködöm hogy szarjam már le hogy Lebron... De viccen kívül! Ezek a brutál fekete sárga ipari színek!!! Ebbe tuti nem basz el a busz az utcán... ez 100%! A 90-es években még Shaq nyilatkozta az ominózus kókuszos sütire formázott cipőjéről hogy több védőtől is hallotta hogy megzavarta a cipője szépsége meg a csíkjai a védekezésben. Na ha valaki ebbe lépne ellenem pályára, nehéz dolgom lenne... ;)

Az első helyezett viszont mindent visz... Lebron 7:

lj7.jpg
Nekem ez a cipő olyan, mintha több kedvenc cipőmet gyúrták volna egybe úgy, hogy mindből a legjobb részt választották ki... Az alja egy régi Pippen cipő talpára hajaz, az orra egy arany 11-es Jordanre csak lakk nélkül, a teteje Lebronos oldalt meg kicsit Zoom szerű... Ha bárki kérdezné mi az első szó ami eszembe jut ha erre a cipőre nézek az lenne hogy: BAJNOK!

Hogy miért? Jó! Nyilván az arany szín miatt, de ez a fehér-arany kombó nekem mindig ezt juttatja az eszembe.
Van benne valami luxury valami sznoboskodó, premium és vip, de még nem az a polgárpukkasztó és bicskanyitogató... pont a kés élén van, de még innen! Pazar! Egy kibebaszott amerikai álom!

Nektek más lett volna a sorrendetek vagy akár más Lebronokat válogattatok volna be? Írjátok meg kommentben a ti listátok... Jöhetnek képek is! ;)

Következő cikkemben a Kobe cipőkről fogok hasonló listát csinálni! Dobjatok egy lájkot ha tetszett ez a cikkem vagy ha várjátok a következőt is, vagy ha csak bátorítanátok még hasonló cikkekhez, hisz én is csak ember vagyok és kell a pozitív visszajelzés. ;)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr4312931025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása