Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Top 5 legrondább kosaras cipő

2017. október 10. 20:16 - Kummert Krisztián

Még mielőtt bárki nekem esne, hogy bizony neki anno volt ilyen vagy olyan cipője és mennyire király volt...
NE IS KEZDJETEK BELE!
Ahogy eddig is, így most is, ez is egy szubjektív top 5.
Számomra ezek minden idők legrondább kosaras cipői. Baromi sok iszonyú ocsmány kosaras cipőt kellett végig néznem, és 5-őt ezekből kiválasztani kimondottan művészet kategória higgyétek el nekem, volt hogy egy-egy helyre 5-10 cipőt is tehettem volna, aztán a pillanatnyi érzelmem vezérelt a végső lista kialakításához.
Voltak márkák ahol alig találtam értékelhető kosárcipőt és szándékosan nem nevezem meg.

Nos! Jöjjenek a lépők:

5. helyezett Converse Rodman:
0004.jpg

Tény hogy illik a viselőjéhez, szóval valahol ezt pozitívumnak írhatjuk fel.
A Varrások erősen kínai behatást sugallnak, a dizájn egy katasztrófa, az a két légablaknak nevezett valami ránézésre tömör műanyagnak fest... inkább ne tettétek volna rá könyörgöm.
Rendbe van hogy a Converse logó körüli napocska Rodman ikonikus tetoválására hajaz de ez a megvalósítás kb olyan mintha egy kis gyerek hímezte volna fel kézzel... Viccnek is rossz. Inkább lépjünk is tovább...


4. helyezett Adidas Streetball 08:

0005.jpg

Annyira ipari kinézetű hogy ezt a cipőt max egy komoly melóba magukra igényes melósoknak tudnám elképzelni pl egy markológépre sofőröknek... Anno fogtam ezt én kézbe és a talpa valami brutál kemény volt. Rendbe van hogy streetball meg aszfaltra készült meg minden... de ebbe kb egy kiálló szögre is ráléphettünk volna kis túlzással. Ezt a színkombiációt se tudtam sose feldolgozni hogy ezt hogy álmodhatták meg az Adidasnál...
A tervező úgy ébredt hogy... Basszátok meg ma tervezek egy fekete-fehér- kukanarancssárga cipőt azt grasszáljatok ebbe?! Vagy mi az ördögre gondolhatott? Felejtsük is el gyorsan...


3. helyezett Jordan II:

0001.jpg
Igen! Old School... és akkor mi van? Abból is lehetne jó! Igen! Jordan cipőből is találni rondát... nincs kivétel! Nem vagyok elfogult... na jó elfogult vagyok, de erre a cipőre nincs bocsánat.
Kezdjük a fehér alapon fekete fűzővel... A punkok vagy emósok álma lehetne... ha kosaraznának...
De ez sajnos nem jellemző rájuk. Ki volt a vásárlói főcsoport ezzel? Vagy úgy voltak hogy a Jordan imádat meg a goatság úgyis eladja akár milyen szar? El kell hogy mondjam hogy ebből adták el a legkevesebbet pedig a marketing szabályai szerint az elsőből kellett volna... Csak hogy az epic lett... EZ MEG NAGYON NEM! :)


2. helyezett Adidas Kobe I:

0002.jpgÓóó kenyééér! Mi ez theee!
Vagy máshogy kérdezem... 
Erre Kobe hogy adhatta a nevét vagy az áldását...?
Volt az a pénz? :D
Nem is jellemzem! Csak nézzétek hosszasan...
Annyi szóljon mellette hogy fehérben azért nem ennyire borzasztó, szóval a szín is tehet róla:

k0.jpgÍgy azért már egész emészthető... de az a sárga... Na takkkarodj! :D

1 helyezett Dada Spree:

0003.jpg
Minden tiszteletem Latrell Sprewellé... de már értem hogy miért tudott egy két meccsén ilyen arcokat vágni:

000.JPG
Erre a cipőre én is pipa lettem volna főleg ha ilyen volumenű játokos lettem volna mint Spree...
A Hádába vagy a kínai piacon exklúzívabb cipőket kaphattok mint ez a förtelem...
Az oldalán az az ezüst logó olyan lett mintha egy műanyag pisztolyról szedték volna le.
Ha valamit ki kéne emelnem benne bármi pozitívumot az a North Carolina kék fehér színe lenne.
Ennyi... Még viccnek is felháborító.

Ha nektek más lett volna a sorrendetek vagy akár más cipőket válogattatok volna be a listába, írjátok meg kommentben és ahogy mindig, a képeknek is örülünk! ;)

Dobjatok egy lájkot ha tetszett ez a cikkem, vagy ha várjátok a következőt is,vagy ha csak bátorítanátok még hasonló cikkekhez. Mindig jól jönnek a pozitív visszajelzések!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr3112948873

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása