Történetek a Bikás Parkból

Kummert Krisztián "Gonzales" kosaras blogja

Kedvesnek lenni igenis menő

2017. február 22. 13:57 - Kummert Krisztián

Már egy ideje nem volt blog bejegyzésem, mert annyira megindult az Instagram oldalunk hogy volt hogy egy hét alatt jött plusz 5000 követő, így most arra fektettem nagyobb hangsúlyt és ezért az elnézéseteket kérem...

Itt osztom meg veletek az örömhírt is egyben hogy átléptük a bűvös 25000 követős álomhatárt ami már majdnem duplája a Facebook oldalunk 16000 oldal like-jának ami szintén ezen a héten emelkedett az említett szám fölé.



ELKÉPESZTŐ!!!

Nem hiába mondom, hogy a nemes eszmékre, a nagy álmokra, a vicces tartalmakra és a végtelen kreativitásra mindig vevők az emberek. 

Büszkén hangoztattam mindig hogy webmarketingesként engem nehéz reklámokkal vásárlásra befolyásolni mert az összes apró trükköt vagy érzelmi ráhatást vagy gyerekkori vágyat ébresztő kis módszereket zsigerből felismerem és elutasítom... Persze azért vannak kivételek. Ezek általában olyankor jönnek amikor a szociális érzékenységemre vagy az empátiámra hatnak de kedves és lélekkel teli módon. Olyankor ugyanis ha nehéz helyzetben élőkön segíthetek azzal hogy vásárolok tőlük valamit amit a saját kreativitásukkal alkottak, akkor mindig bevillan az, hogy alsós koromban amikor megkérdezték mi akarok lenni amikor nagy leszek, csak annyit válaszoltam:

- JÓ EMBER!

Bár sok baromságot beszéltem akkoriban és most sincs ez túlzottan másként, de ez a dolog annyira én voltam hogy ez azóta se változott. Bármit is tettem vagy teszek majd az életemben amíg élek, mindig a jó szándék vezérelt (vagy vezérelni fog).

Ez történt velem ma is.

Épp a XI. kerületi Fehérvári úton sétáltam a rendelő intézet járda oldalával ellentétes oldalon, mikor megláttam ezt a szimpatikus bácsit aki a saját kezével készített kis parafa figurái mögött üldögélt a földön:

z01.jpg
Egy magamfajta DIY (csináld magad) kreatív emberkének a lelkét rögtön megérintették ezek a kis műremekek amiken látszott hogy a bácsi szíve lelke egy része bennük van. Így rögtön meg is kérdeztem hogy mennyibe kerülnek, mire meglepetésemre azt felelte hogy INGYEN vannak.

Át is futott az agyamon hogy miért lehetnek "ingyen" és kértem is tőle egy cuki parafa szerencse malacot, mert egy részt a szerencse mostanában nagyon rám fér és gondoltam jót tehetek vele mind az én karmámnak mind a bácsika napja lehet jobb ha adakozok neki annyi aprót amennyi csak nálam van, hogy elismerjem a művészetét.

Majd megkérdeztem tőle hogy csinálhatnék-e neki egy kis ingyen reklámot, mert engem sokan követnek az interneten és ha már úgy is sokat reklámozom a hashtagemmel hogy #kedvesneklenniigenismenő akkor kutya kötelességem eszerint is élni. Alig vártam hogy hazaérjek és ne telós képpel kelljen bemutatnom nektek a kis malacot... így íme! Ez a mega cukiság fog ezentúl a polcomon arra emlékeztetni hogy a gyerekkori tervemet hűen követem és még mindig jó ember vagyok:

z05.jpg
A bácsika egyébként elmesélte hogy 129 féle kis figurát tud gyártani parafákból és hogy most csak nagyon kevés van nála, de így is oda voltam pl a virágaiért is:

z03.jpg
De a szarvas is belopta magát a kis szívembe:

z02.jpg
Tehát ha ma még semmi jót nem tettetek és szeretnétek a kreativitás oltárán áldozni a lelketek üdvéért vagy csak hogy jobb embernek érezhessétek magatok, látogassátok meg a bácsit, minden nap ott szokott ülni azt mondta.

Legyen olyan szép napotok, mint a Bikás Parkunk, az enyém már egy boldog nap!

000_2.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bikaspark.blog.hu/api/trackback/id/tr2912282219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása